niedziela, 8 stycznia 2012

GOLDEN ROSE, HOLOGRAPHIC COLOR 119

Pierwszy raz mam do czynienia z lakierem Golden Rose. Nigdy do tej pory nie miałam okazji ich kupić, rzadko chodzę do małych drogerii, a w sieciówkach typu rossman ich nie ma. Jak tylko dowiedziałam się, że w jednym z centrów handlowych otworzono wysepkę (podobno pierwszą w Polsce) od razu pojechałam to obadać. Wróciłam z torebką pełną nowych lakierów, ale na wysepce można też kupić inne kosmetyki tej firmy: podkłady, róże, błyszczyki, wszystko czego dusza zapragnie i cale nie drogie :D Chciałam porobić focie i wam pokazać, ale panie ekspedientki mi zabroniły...

Przedstawiam Wam lakier Golden Rose z kolekcji Hologrphic Color nr 119. W ciemnoszarej bazie są zanurzone drobinki holograficzne, ale nie lakier nie daje efektu tęczy. Mieni się bardzo intensywnie ale delikatnie. Lakier prezentuję się przepięknie w sztucznym świetle (nie miałam okazji go sprawdzić w świetle słonecznym bo od paru dni na niebie są same chmury i pada deszcz...). Nakłada się go bardzo przyjemnie, nie jest zbyt gęsty ani nie rozlewa się po skórkach. Schnie szybko, do pełnego krycia wystarczą 2 cienkie warstwy. Za 5.5ml zapłaciłam 5,90.

Na zdjęciach 2 warstwy.

2 komentarze: